~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

RaDioS CenDawAN


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

Saturday, February 28, 2009

kenapa aku xnk curang da...

kenapa aku xnk curang da...
1. sbb pe yang aku da lalui baru2 ni ckup mengajar aku
2.sbb da bkn season aku nk jd bdk2.
3.sbb aku sayang awek aku la...da only ONE and da LAST in my life...
amin amin amin.....

tetapi...hati aku berat....mungkin aku akan dapat lik pe yang aku penah wat salah pd DIA...mungkin cinta aku ni da xlaku.xdterima....mgkin tok dpermainkan balik semacam mana aku penah mainkan perasaan dia...

tp apa yang aku leh katakan...AKU DAH SEDAR DAN SAMA SEKALI XKAN LAKUKAN PE YANG PENAH AKU WAT.....

hanya aku mampu bertadah tangan aku yg hina ni dan pohon pada YANG ESA,moga aku djodohkan tok bersama DIA...dan hanya DIA selagi nyawa berdegup dlm ati aku..

YA ALLAH...knpa aku sia2 kan apa yang telah kau berikan...kenapa aku begitu leka dan cuai......

YA ALLAH...bantu lah hambamu yang hina ini..hamba mu yang lupa dgn nikmat dunia...

YA ALLAH AKU YANG HINA INGIN BERSAMA DIA..DAN HANYA DIA..

(cinta.rindu.sayang.ikhlas.setia)

ps:mgkin og kata aku poyo atau ayat manis tp inilah aku...

8 comments:

  1. b...
    bby pon cayang b gak...
    xpela
    jgn diingat benda yg lepas ye b
    kiter mulakan yg bru
    bby sayang b sangat2
    ingat tu

    ReplyDelete
  2. hahahahaha....
    cm cibai jew blog ko...
    pdn la mke sapew soh ko men2 kan aty pmpuan...
    dah de awex ag ko nk gewdik2 cri yunk laen....

    ReplyDelete
  3. salam

    Hidup kita tak selalu di langit kerana kaki kita masih pijak di tanah. Kalau sentiasa mendongak ke atas tanpa mengambil kira di bawah, hiduplah dengan bodoh sombong kamu di atas. Mungkin hari ini, kamu membuang seorang hamba-Nya yang sepatutnya kamu bantu. Tapi disebabkan ada hukum karma, suatu nanti dengan keadaan begitu rendah darjat yang ada, kamu akan melutut meminta-minta pada orang yang dibuang kamu dulu. Waktu itu, malu sudah lama kamu campak. Ego sendiri kamu benci.

    jangan mainkan perasaan seorang perempuan yang pernah ikhlas menyanyangi kamu..
    Jadilah seorang lelaki yang pandai menilai antara kaca dan permata..dan hargailah orang yang selalu berada disebelah kamu ketika kamu susah dan senang..

    tak tahu kenapa nak bg cmmnt kat kamu ni bley terjumpa blog kamu ni..
    rasaya kamu ni macam seorang lelaki yg ske hidup dengan keegoan sendiri..
    sy penah lalui hidup ble dpermainkan..
    saket itu hanya tuhan saja mengetahui.tp saya sabar..dan sy bersabar sbb LELAKI dia bley buat apa sahaja yg dia rasakan...dan saya yakin satu hari balasan itu akan turun juga kepada manusia seperti kamu yang tidak pandai menghargai seorang perempuan...

    HIDUP INI KARMA..suatu hari kamu akan kena juga balasan..tidak kepada kamu tp munkin kepada keturunan kamu...

    kalau sy jadi kamu sy akan pergi meminta maaf kepada orang yang pernah saya luka dan mainkan perasaannya..sbb ibunda saya bilang.
    hidup kte bukan selama2nya didunia..
    tp selama2nya disana..

    renung2kan la...bukan comment ini untuk memperlekehkan kamu.tp hanya teguran kepada kamu yg bernama LELAKI...


    ikhlas,
    xxx

    ReplyDelete
  4. salam..
    entah knp aku rasa cam nak bg komen kat blog ko ni.
    kamu yg bernama luqman kan?
    tentu ko kenal seorg gadis yg ko telah buang..ANIS
    ingat lagi pada die?
    org yg korbankan segalanye utk ko.
    tp skrg ko dgn mudah membuang die dan kembali kpd gf ko.
    kiteorg bukan Tuhan utk menghukum ko
    tp pernah ke ko sbg manusia sedar kesilapan yg ko buat?
    pernah ke ko meminta maaf kpd org yg telah ko permainkan?
    anis x patut dijadikan mangsa sbb dye btl2 ikhlas dgn ko.
    walau buruk teruk pown ko tp dye tetap terima.
    dye jenis susah jatuh cinta tp bila skali dye sayang ssorg dye akan terima seadanya.
    itu anis yg kami kenal.
    kiteorg nak tanya..apa guna ko dtg blk merayu utk kembali pd dye masa 22/2/2009 haritu?
    apa tujuan ko?
    ko gunakan dye sbb ko tawu dye jenis lembut hati kan?
    tp spjg ko berbahagia dgn kekasih ko yg nama zilla tu ada penah ko fkir apa yg jadi kat anis?
    ada penah ko bg penjelasan dan kata maaf kat dye?
    masa haritu dye tnya btl ke ko cpl blk dgn zila?
    apa jwpn yg ko bg?
    tak pyh la kot aku bgtau kat sini.
    ko mesti ingat kan?
    kiteorg xde hak nak tentukan dgn sape ko patut bersama,itu hak ko.
    cuma kiteorg bengang gler nape anis yg ko jadikan mangsa?
    dah tu bley pegi camtu je tanpa meminta maaf.
    takde perasaan ke ko ni?
    kpd kamu zilla..
    jgn slhkan anis
    dye cuma mangsa keadaan
    kalau dye tawu sky ade gf masa mula2 kenal dulu,dye xkan terima sky.
    dye ditipu dan dye tawu kebenarannya masa dah wujud rasa syg dkt bf kamu tu
    dye sendiri xmampu buang perasaan tu.
    kamu perempuan mesti kamu phm apa dye rasa kan?
    kalau kamu phm jgn la terlalu meraikan kemenangan kamu atas kesedihan org lain sedangkan org yg kamu ketawa melihat dye jatuh itula org yg byk bg kamu kata semangat dulu.

    fikirkan la blk apa yg kteorg komen ni..

    ReplyDelete
  5. melipat arus kata2 ko...
    tahniah tok selembar kata2 kosong tu..
    adios cikhanos

    ReplyDelete
  6. hahahh tu bukan kata-kata kosong..
    tu kata-kata orang yang menang..
    bukan macam ko loser nak mampos..

    seronok juga aku baca entry ko ni.
    x nak curang sume tapi??
    haha..

    bumi ini bulat je..
    arini ko hidup diatas..
    satu hari ko akan dibawah..
    ALLAH itu maha adil..
    ko permainkan manusia yang lemah seperti ANIS..
    tapi satu hari ko ada pkr yg ko akan kena lagi teruk dr anis??anak-anak ko??
    ada ko pkr??

    jangan hidup dengan sombong kamu.jangan hidup dengan ego kamu..
    x kemana semua tu..

    n awek ko tu pehh..
    aku tgok page dia..
    mulut x berhenti mencarut..
    isk2..

    ReplyDelete
  7. mmg xhenti2 pon mencarut nye..ishk2.....
    ade insuran ke kak??
    kiter nie pmpn..wat la gaya pmpn...
    tp....sebaek2 muslimin adalah utk sebaek2 muslimah...
    renung2kan.....

    (sesuai la kot...hukhuk...)

    ReplyDelete